تعمیر مبلمان

معرفی انواع خدمات مبلمان

تعمیر مبلمان

معرفی انواع خدمات مبلمان

آشنایی با انواع چوب مبلمان

از مواد اولیه مبلمان مهمترین آنها چوب مبلمان میباشد با انواع چوب مبلمان آشنا شوید.

چوب روس

چوب روس یکی از چوب هایی  است که در مواد اولیه مبلمان بسیار کاربرد دارد  و این نوع چوب همان طور که از اصلاح آن  پیداست  مربوط به کشور روسیه است.

از معروف ترین چوب های روس که در مواد اولیه مبلمان کاربرد دارند  میتوان به نراد، نوئل، کاج اشاره کرد.

چوب نراد :

 این نوع چوب بیشتر در ساخت میز و صندلی بکار میرود و جز  مهمترین مواد  اولیه مبلمان بشمار میرود .

از مشخصاتی چوب نراد که یک نوع چوب روس است میتوان به رنگ قرمز آن و کشیدگی و  واکشیدگی نام برد و تنها وجه عیب این نوع چوب کاهش تحمل فشار در هنگام قارچ گرفتگی آن است و اغلب کارخانجات مواد اولیه مبلمان برای رفع این مشکل درهنگام بریدن این چوب  آن را در روغن مخصوص آغشته میکنندتا از گزند بیماری های قارچی و حشرات موذی  در امان باشد.  ادامه مطلب ...

چرا از کاور مبل استفاده کنیم؟

به دکوراسیون منزل خود را دوباره نگاه بیاندازید، همان طور که می بینید بخش بزرگی از فضای اطراف شما را مبلمان و میز و صندلی ها احاطه کرده اند، پس روکشی که برای آنها در نظر می گیرید بسیار اهمیت دارد و اگر مبلمان شما تمام پارچه باشد اهمیت روکش آن دوچندان می شود چرا که تمامی زیبایی آن به کیفیت و جلوه ی لباس آن خواهد بود.  در این قسمت نکاتی پیرامون انتخاب روکش مناسب برای مبلمان را با هم مرور کنیم.

روکش ها و یا کاور مبلمان تنها به منظور حفظ پاکیزگی مورد استفاده قرار نمی گیرند، گاهی ممکن است شما از طرح و نقش مبل خود خسته شده باشید ویا به لحاظ روحی نیاز به یک تغییر چشمگیر در فضای نشیمن خود داشته باشید و مقرون به صرفه ترین حالت استفاده از روکش ها و کاور مبلمان است.

در انتخاب لباس و کاور مبل باید به نکات زیادی توجه کرد، از انتخاب پارچه های ارزان قیمت وبا کیفیت پایین که پس از شست وشو رنگ خود را از دست می دهند بپرهیزید، یک تصور اشتباه که اکثرا به آن دچار می شوند این موضوع است که کاور مبل صرفا برای محافظت از پوشش اصلی است، اما واقعیت امر این گونه نیست و باید روکش مبل شما از هر حیث ایده آل و با کیفیت باشد.  ادامه مطلب ...